Byron bay, bridge climb etc.

Hej jag har ju inte skrivit nåt här på väääldigt länge men här är en update. Jag är alltså inte au pair nå mer, nu reser jag bara. Har varit i blue mountains med sonja som är här och hälsar på mig. Sen var vi i byron bay i en vecka, det var galet. Vi såg tre kängurur när vi satt på bussen hem till sydney, första kängrurna jag har sett här!
Sonja åkte hem i fredags så nu är jag ensam backpacker. Drar nog vidare den här veckan, kanske brisbane, har träffat på lite andra svenskar här som ska dit, så kommer nog joina dom. Och tydligen är det ganska lugnt där uppe, med tanke på översvämningarna och så. Anyway vi har haft tre riktigt roliga veckor här och dom gick förbi alldeles för fort. Men vi ses i augusti sonja!
Har gjort the bridgeclimb också! Wohoooo det var feeettt! Kommer bilder här, enjoy!
Det var broklättringsdagen det. Operahuset på kvällen är väldigt fint.
Himla mysiga spindlar
Blue mountains! Hamnade på världens knepigaste chinarestaurang. Det var inge folk där, tallrikarna var lortiga och han som typ ägde stället satt vid bordet bredvid oss när vi åt och bara stirrade, han bara satt där och tittade. Och ibland kom en annan kille ut och satte sig vid samma bord, eller jag TRODDE i alla fall det var en kille, men det var nog ägarens fru, hahahaha.
SÅ var man tillbaka vid the giant stairway, men gick inte ända ner den här gången. Det orkade jag verkligen inte.
Och här kommer byron!
Sjukt fina och lyxiga hus fanns det i byron, hippiebyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0