Nyår i Sydney

Blue mountains var hur kul som helst! Det var så fint, bilder kommer. Vilken utsikt och vilken känsla. Gick ner och upp för the giant stairway också. Ojojoj säger jag bara. 900 steg ner för en brant trappa, och 900 steg upp. Jobbigt som attan.
Utelivet var ju sådär. Vi bodde på YHA-hostelet i Katoomba, en stad på 17000 invånare kanske. Dom hade en nattklubb typ men det kostade 10 dollar att komma in, det kostar ingenting nånstans i Manly. Bara om det är live band eller något. Men det var helt okej iaf. Det stängde fyra och vi kom dit vid halv tio eller nåt haha. Så var där i över 6 timmar. Lekte med lysrörs-bollar hela kvällen, sprang runt bland alla som dansade och kastade dom där bollarna till varandra. Det var riktigt roligt! Men musiken var typ elektro nånting. Mycket bättre musik här i Manly på Ivanhoe eller Shore club.
Nyårsafton närmar sig och jag tror jag ska se fyrverkerierna i Sydney, riktigt populärt tydligen. Och sen på nyårsdagen tar jag mig nog till bondi. Kommer sakna min mattias så mycket då bara, Det är ju våran tre-årsdag då och jag är här. Förlåt för att jag inte är med dig, önskar att jag vore det. Saknar dig redan så mycket, det kommer kännas så ensamt och hemskt att sova själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0